بختیاری

معرفی سرزمین بختیاری


ممنوعیت اسکان عشایر در محدوده شهر شوشتر


 

عشایرنیوز: رئیس شورای شهرستان شوشتر خواستار ممنوعیت اسکان عشایر در محدوده شهر شوشتر شد.
 به گزارش عشایرنیوز، امیر رسولی ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: اسکان عشایر در حاشیه شهر شوشتر باعث می‌شود تا این افراد با حیوانات خود در سطح شهر تردد داشته باشند و فضای شهر و منظر شهری را مخدوش کنند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در روزهای گذشته بیش از 18 الاغ را از سطح شهر جمع‌آوری کرده است، تاکید کرد: وجود این حیوانات مانند الاغ و سگ در سطح شهر فضای شهری و منظر شهری را مخدوش می‌کند و به این دلیل باید در این باره اقدام شود.
رسولی خاطرنشان کرد: نمی‌توان با معلول مبارزه کرد زمانی که هنوز عامل پابرجاست و به این دلیل ابتدا باید ممنوعیت اسکان عشایر انجام شود و سپس جمع‌آوری احشام سرگردان در دستور کار قرار گیرد که تلاش‌ها مفید و کارساز باشد.
رئیس شورای شهرستان شوشتر با تاکید بر اینکه شهرداری باید در اسرع وقت کمیته مطالبات از مسکن و شهرسازی را راه‌اندازی کند، افزود: شهرداری شوشتر بیش از 20 میلیارد ریال از مسکن و شهرسازی مطالبات دارد و به این دلیل باید در این باره اقدامی سریع و به جا انجام شود.
رسولی افزود: شهرداری برای تعریض خیابان‌های موجود در سطح شهر کمیته‌های مجزایی تشکیل دهد تا پیگیری‌های برای این امور در دستور کار عاجل شهرداری و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بدهی تامین اجتماعی از شهرداری شوشتر را نیز باید بررسی کرد و برای این مشکل اساسی و طولانی مدت اقدامی سریع انجام داد.
رسولی تاکید کرد: حمایت از شهردار وظیفه است و به دلیل فعالیت بسیار خوب در 63 روز گذشته از شهردار تشکر می‌شود و باید همین امور با سرعت زیاد پیگیری شود

نويسنده: - | تاريخ: جمعه 23 آبان 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |