بختیاری


بختیاری

معرفی سرزمین بختیاری


نخستین همایش بورس چهارمحال وبختیاری خردادماه 91درشهركرد

 
 

نخستین همایش بورس چهارمحال وبختیاری خردادماه درشهركرد برگزار می شود

شهركرد - مدیرتالار اختصاصی بورس كارگزاری بانك صادرات چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین همایش استانی 'نقش بورس و دستگاه های اجرائی در تعامل متقابل' در نیمه دوم خردادماه امسال در شهركرد خبر داد.

نخستین همایش بورس چهارمحال وبختیاری خردادماه درشهركرد برگزار می شود

'جمشید پیك فلك' روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا با بیان گذشت حدود هفت ماه ازفعالیت بورس در استان افزود: فعالیت این تالار هنوز دراستان ناشناخته است وبرخی مسئولان استان آشنایی چندانی با مزایای تالار بورس در زمینه ی در آمدزایی ادارات و دستگاه های اجرایی خود ندارند .

وی آگاه سازی مدیران و مسئولان از فعالیت های بورس و تعامل بیشتر آنان با این تالار را ازعمده اهداف برگزاری این همایش عنوان كرد .

پیك فلك ، نقش بورس در توسعه ی اشتغال و كارآفرینی، افزایش درآمد سرانه و مالیاتی استان، ایجاد تحرك در شركت های استان برای ورود به بورس و در پذیرش كالاهای استراتژیك استان در بورس كالا را از محورهای اصلی این همایش یكروزه دانست.

وی افزود: تبیین نقش صدا وسیما و رسانه ها درتوسعه ی فرهنگ سهامداری و آشنا سازی مردم با مفاهیم بازار سرمایه، نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت در تحریك شركت ها برای ورود به بورس و دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی در فراهم سازی آموزش علمی دانشجویان با مفاهیم بازار سرمایه از دیگر محورهای این همایش است .

پیك فلك در ادامه همچنین از برگزاری دومین همایش بورس با محوریت دانشگاه ها در مهر ماه امسال در استان خبرداد.

به گزارش ایرنا، تالار بورس و اوراق بهادار چهارمحال و بختیاری آبانماه سال گذشته درجریان چهارمین سفر هیات دولت به استان با حضور معاون وزیر اقتصاد راه اندازی شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: - | تاريخ: شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |