بختیاری


بختیاری

معرفی سرزمین بختیاری


سخن امام خمینی در باره بختیاری ها

 حضرت امام خميني (ره) من شما بختياري ها را مي شناسم و با شما خاطره دارم شما مدافع اسلام و ايران بوديد پدران شما به ايران خدمت كرده

 ولي امر مسلمين حضرت آيه الله خامنه اي (( قوم لر زبده ترين قوم هاست ))



نظرات شما عزیزان:

لادن
ساعت1:56---18 خرداد 1394
قوم لر برترین قوم هاست وهمواره لایق تشویق و افتخاربوده
بزرگ مردان ایران زمین بیشتر ازاین خون و رگ پرورده شدند
من باتمام احترامی که برای لرهای غیور ایران قائلم
لازم به ذکر میدانم که لر و بختیاری یکی نیستند
بارجوع به تاریخ و گذشته میتوانید مستندات این بیانیه را هم ببینید و بخوانید
این دوقوم بزرگ جداازهم بوده وامیدوارم این اشتباه درایران اصلاح شود
من خود یک لرم
بختیاری و لر یکی نیستند
بختیاری از قوم پارس و لر از ماداست
امیدوارم به این موضوع مهم اما پنهان رسیدگی کیند
سپاس♥


pooria
ساعت9:45---3 آبان 1392
درخت بختیاری پیر نی بو

هیچ اهن کهنه ای شمشیرنی بو


علی چکانی
ساعت9:11---20 مرداد 1391
در برج ولا مهر جهانتاب علی است
در شهر علوم سرمدی ،باب علی است
از اول خلقت جهان تا محشر
مظلوم ترین شهید محراب ،علی است

شهادت مظلومانه مولای متقیان را تسلیت عرض میکنم


کُــریوند
ساعت13:16---6 مرداد 1391
بادرود
به وبلاگ خودتون سربزنید
http://www.korivand.blogfa.com


علی چکانی
ساعت21:05---14 تير 1391

در انتظار دیدنت
به دشت غم نشسته ایم
رها مكن دل مرا
بیا كه دل شكسته ایم

الهم عجل لولیك الفرج

عیدتان مبارک


mehdi
ساعت20:01---26 فروردين 1391
سلام .دوست خوبم از وبت دیدن کردم مطالبت خیلی قشنگه .اگه وقت کردی یه سری هم به مابزن

h;vl
ساعت23:12---14 اسفند 1390
u are a good writer in my idea and also u are a good researcher.
i 'm a bakhtiyariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii myself


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: - | تاريخ: جمعه 8 مهر 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |