بختیاری


بختیاری

معرفی سرزمین بختیاری


سومین همایش فرهنگی هنری بختیاری «هی جار» در الیگودرز برگزار می شود

سومین همایش فرهنگی هنری بختیاری «هی جار» در الیگودرز برگزار می شود
این همایش روز دوشنبه 29 خرداد ماه، همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) در روستای جهانخوش الیگودرز برگزار می شود.

   به گزارش روابط عمومی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، سومین همایش فرهنگی هنری بختیاری «هی جار» ، روز دوشنبه 29 خرداد ماه، همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) در روستای جهانخوش الیگودرز برگزار می شود. مصطفی محمدی، رییس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در این خصوص گفت: پس از استقبال بالای مردم از دو برنامه ی «هی جار» که طی دو سال گذشته برگزار شدند، سومین همایش نیز پی ریزی شد  که این همایش با حضور چند تن از هنرمندان کشوری و مطرح بختیاری، در روستای باصفای جهانخوش برگزار خواهد شد. وی گفت: حفظ و نگهداری از مبانی فرهنگ غنی بختیاری و برگزاری برنامه های بزرگ فرهنگی هنری در روستاها، از اهداف این برنامه می باشد.



نظرات شما عزیزان:

مصطفی حسامی از بختیاریهای فریدونشهر
ساعت15:31---3 تير 1391
سلام خسته نباشید سایت بسیار زیبایی دارید از زحمات شما تشکر میکنم در ضمن با عرض معذرت از مطالب زیبایتان در وبلاگ خودم استفاده کردم با تشکر

مصطفی حسامی از بختیاریهای فریدونشهر
ساعت15:30---3 تير 1391
سلام خسته نباشید سایت بسیار زیبایی دارید از زحمات شما تشکر میکنم در ضمن با عرض معذرت از مطالب زیبایتانم در وبلاگ خودم استفاده کردم با تشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: - | تاريخ: جمعه 18 خرداد 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |